DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Proběhlé akce

Proběhlé akce 2016

info o proběhlých akcí roku 2016 v Novinkách ;-)

Proběhlé akce 2015

AKITÍ PROCHÁZKA

3.10.2015 - aby toho nebylo málo :) hned další den se konala akcička opět na Malé skále. Byla to akce pro majitelé pejsků plemene akita inu, ale jelikož mezi nimi máme bezva kamarády, byly jsme pozváni, že se můžeme zúčastnit. Trasa byla naplánována, aby jí zvládli nemocní a starší pejsci, takže přesně akce pro Fidorku a po předchozím dnu i Falca (aby se vyzkoušelo jak mu to bude ťapat ), takže z parkoviště vycházelo spousta akitek a naše parta s neakitky Fidorkou, Falcem a Matýskem :D. Cesta byla naplánována z Malé skály na Frýdštejn, Kopaninu, Vranov + hospůdky :) Trasa tedy 10 km a tempo a odpočinek tak, že jsem byla moc ráda, že to bylo to pravé pro Fidorku. A my si konečně prohlídli Frýdštejn a Kopaninu zevnitř/nahoře.. konečně :) Takže opět parádní den se super lidmi!! Konec dne jsme strávili v pizzerii na výborné pizze a bylo to prostě príma!! Doufám, že brzy něco opět podnikneme :)

VÝSTUP NA SNĚŽKU ZA VÝCHODEM SLUNCEM

2.10.2015 - doháníme, to se o letošním horkým létu nedalo, takže další akcička naše srdcovka Sněžka :) a jelikož hlásili, že bude pěkná noc, tak opět to vyhrál východ slunce :) Takže ve čtvrtek ráno odchodit cvičení ve škole, poté cesta vlakem z Brna domů, v 18 hod doma a přes fcb se Stáňou vymyslet kudy jít, aby to vyhovovalo Falcovi, který se dostává po nemoci do formy. Zvolily jsme cestu ze Špindlerova mlýna :) Na spánek zbyla  1,5 hod :D takže v 1:30 vstávání a poté cesta autíčkem do Špindlu, odkud jsme vyrazili v naší partě já + Max, Stáňa + Falco, Fík a Michal+ Matýsek :) čelovky jsme měli všichni a přes kozí hřbety jsme šli i před rokem, takže jsme věděli co nás čeká :) Počasí nás nezradilo, takže po výšlapu na Úbočí Kozích hřbetů jsem vypla čelovku a šli jsme s Maxíčkem jen za svitu měsíce a to bylo nej :) Cestu nás trochu obohatili jeleni, jelikož mají laně říji a jejich zvuk podobající se medvědu byl velmi hlasitý :D , a nakonec se nám podařilo jednoho kousek od nás vyrušit :) takže příroda jak se patří :). U Luční boudy jsme se přioblékli a s předstihem jsme došli na vrchol, nebe bylo jak v ohni, takže nádhera, východ byl dost rychlý ale opravdu krásný!! Nazpět jsme se vydali přes Luční boudu, Výrovku, Chatu na rozcestí, Klínovy boudy, Stoh až do Špindlu :) jelikož to počací opět přálo šlo se parádně a výhledy byly bez chybičky! Trasa měla cca 28 km.

No doufám, že brzy vyrazíme opět pač tohle člověka neomrzí, protože pokaždé je to jiné - krásní, a my si před rokem nasadily vysokou laťku, takže se musíme snažit :D

DOGTREKKING POJÍZEŘÍM ZA SLUNCEM

26.9.2015 - hned o týden později další kilometry v nohách/tlapkách, tentokrát na naší již každoroční akci dogtrekkingu Pojízeřím za sluncem, a opět nejdelší trasou cca 40 km (39,5 km). Vyrazili jsme ve skupince já s Maxíkem a Stáňa s Fíčkem, že to vezmeme na pohodu, žadný stres :) hlavně si užít jistě krásnou trasu. Trasa byla opravdu nádherná, ale také pěkne náročná. Z Malé skály nejprve na rozhlednu Kopaninu, z té na Frýdštejn.... no a aby jsme se nenudily, tak jsem si tam musela dát na tlamu :D prostě tkanička z jedné boty se zahákla o druhou botu, a když se jde z kopečka se zapřaženým Maxem, výsledek byl jasný :D letmo na břicho a dalé se nechat táhnout Maxíkem, no prostě sranda :D ještě to dopadlo dobře, rozbité koleno jsem zalepila, i s tou špínou na něm, a šlo se rychle dál..... a o to veseleji pač samozřejmě Stáňa měla další Vánoce :D Přes Dolánky, Zdenčinu skálu jsme došli do Klokočí, kde to bylo krásný, tam to máme rádi :) přes Rotštejn, nepříjemné schody jsme se dostali až pod Kozákov... no a pak pěkně nahoru tou nejprudší cestou, přes Radostnou studánku ( nevím kdo ten název vymyslel!!! ) ale Maxík nezradil a brouček mi obrovsky pomohl, takže stoupání jsme zvládli dobře :) a u rozhledny tam jsme si dali pauzičku :) došel nás Stáňi dogtrekový kamarád Michal, který do teď běžel, že už toho má plné zuby, tak se přidal k nám :) jeho čtyřhohým parťákem je chodská fenka Bessinka, ještě zrovna hárající, takže naše psiska měla motivaci :), takže přes Besedice, Kalich jsme došli opět na Malou skálu do cíle :)

Trasa byla opravdu povedená, i na nějakou tu vyhlídku jsme vyšly ač nebyla v itineráři, pač to nešlo přejít jen tak :) no a sranda se Stáňou a druhým Michal opět senzační, takže paráda!!

Výsledek nakonec 39,5 km za 9 hod 44 min - 6. místo (7. místo) ale Michal s Bessinkou získali mezi chodskými psy krásné 2. místo, tak výborné!

Celý den jsme zakončili v hospůdce do noci, kdy jsme se tedy odhodlali domů jet až v půl jedné pač se opravdu z té party nechtělo...

POCHOD KAM NEDOŠEL VELBLOUD 2015

19.9.2015 - tak konečně nějaká akcička :) kvůli Fidorky nemoci a zkoušek ve škole, jsem dosti akcí musela odvolat... ale jsem moc ráda, že tohle vyšlo!! Ráno jsem zavodnila Maxíka a vyrazila kousíček od našeho baráčku, kde byla prezence pochodu Kam nedošel velbloud. Tam na nás čekali-  Stáńa s Fíčkem a Michal s Matýskem a mohlo se vyjít. Nejprve jsem měla v plánu jít pouze 30 km, jelikož má Maxík špatný prst na nožce, ale obavy z kulhání byly zbytečné, takže jsme si odšlapali celých 50 km :). Trasa byla krásná, z Jablonečka na rozhlednu Štěpánku, dále přes Dolní Kořenov, Harrachov k Mumlavskému vodopádu. Poté pěknou cestou ke Krakonošově snídani a  k Vosecké boudě, kde jsme to nějak nevychytali a chtíč nenechat se předhonit jinými účastníky,  byl natolik silný, že jsme se málem uhnali na kilometrovém stoupání na sluníčku... no prostě telátka :D takže po odpočinku u Vosecké boudy, jsme pokračovali příjemnou cestičkou k prameni Labe, a poté následovalo náročnější klesání ke Dvoračkám. Tam jsme si dali bezva pauzičku s Kofolou a borůvkovými knedlíky, které nám daly zabrat :D ale jelikož nás čekalo 13 km klesání, tak jsme si i pochutnali :) No pak tedy zmiňované klesání, přes Ručičky, Studenov, Rokytnici až do Jablonečka :)

Bylo to super!!! naše partička to je prostě samá legrace, jen občas krizička, ale to k pochodům patří :) Počasí bylo senzační, takže den naprosto povedený. A jelikož Stáňa je opravdová trekařka, která chodí longy (100km pochody) tak mě vždycky dostane do cíle :D což já při scházení a bláznivým Maxíkem potřebuji občas nakoupnout :D

Nakonec jsme trasu 50 km stihli za 10 hod 55 min, takže i čas naprostá spokojenost!!

ZÁVODY HOLOVOUSKÝ POHÁR

8.8.2015 - po dlouhé době jsme se zúčastnili dogdancingových závodů - neoficiálních, v kategorii pokročilích. Kvůli stále špatnému zdravotnímu stavu Fidorky jsem závodila pouze s Maxíkem, a kvůli nedostatku času jsem opět vzala sestavu sanitky. Bylo ohromné teplo, takže jsem měla strach jak nám to půjde, ale všichni pejskové to zvládli. Ikdyž ve stínu bylo někde 38 stupňů a plac byl na sluníčku, a závodilo se okolo 14 hod, takže opravdu náročné podmínky. Nakonec jsme získali 3. místo a odjížděli spokojeni, že se vše zvládlo.

Autorkám moc děkuji za fotky!! : Zde a Zde

TÁBOR VE DVOŘE KRÁLOVÉ - DOGDANCING A DOGFRISBEE

19.-24.7.2015 - opět úžo tábor :) Kde jinde než ve Dvoře Králové. Tentokrát spojení dogdacing s Alčou Smolíkovou a dogfrisbee s Luckou Schonovou. Bylo tu super, jen kdyby zdraví Fidorky vydrželo, bohužel to opět promarodila.... takže všechny tréninky odmakal Maxík. Hlavní náplň byl trénink na dd zkoušky, na naší proklatou F2 a nově na DwD3. Na frisbee opět hody a trocha tréninku s Maxem, možná se konečně rozhoupeme a na podzim si dáme premiéru na závodech :D Nejlepší byl táboráček :) s hermelínem, vínkem, kytarou, písničkami a boží partou, člověk se s nimi jen směje a směje :) další den večeře ve starověké krčme, no prostě dovolená jak má být :)

poslední den se konali opět zkoušky s Maxem jsem nastoupila již po páté na F2 a teda jak cvičil tomu do teď sama nevěřím :D byl neskutečným krásně se soustředil a získal známku VÝBORNĚ!!

tím jsme splnili podmínky pro udělení titulu Master of dogdancingu 2. stupně!!!! úžasňák můj

UKÁZKA DOGDANCINGU V JABLONECI NAD JIZEROU

18.7.2015 - další ukázka, tentokrát u nás v Jablonečku. Na 140. výročí založení SDH Jablonci nad Jizerou. Aneb po 5 letech naši spoluobčané zjistili, že je Maxíček tanečník :) byl opět skvělý, bylo také vedro a ještě k tomu jsme měli plac na místě kde svítilo sluníčko, takže jsme se trošku vařili, ale opět zatancoval bravůrně :)

PROCHÁZKA PO BENECKU

15.7.2015 - naše výletní skupinka obět spolu :). Udělali jsme pidi výlet po Benecku (Rovinka, Žalý). Bylo to super, už mi to opravdu chybělo, doufám, že co nejdřívě opět vyrazíme :)

fotky : zde

PROCHÁZKA V PEŘIMOVĚ SE STÁŇOU + FALCEM A FÍČKEM

12.7.2015 - Fidorka po 2 měsíčním narodění se začala lepšit, takže jsme vyrazili za kámošema do Peřimova, udělali jsme si procházku a psiska si konečně pohrála, bylo to potřeba. Snad se bude Fíďa už jen a jen lepšit

UKÁZKA DOGDANCINGU V PEŘIMOVĚ

4.7.2015 - hned odpoledne po ranním návratu ze Sněžky jsme měli domluvenou ukázku dogdancingu v Peřimově, na 2. sjezdu rodáků Peřimova a 125. let od založe SDH Peřimova. Bylo obrovské teplo, že jsem se bála jak to Max zvládne po noci bez spánku a v tom vedru, ale nezklamal!!! Zacvičil krásně, jsem na něho pyšná :) i našim divákům se to prý moc líbilo :) mám radost

NA SNĚŽCE OD ZÁPADU PO VÝCHOD SLUNCE

3.-4.7.2015 - Když mě přišla sms s nabídkou vyšlápnout si na Sněžku za západem i východem slunce, nešlo odolat :) Vzala jsem si Maxíka a v 18 hod jsme byli v Peci. Ve skupince já s Maxem, Lenka a Eva s Derri a Pája. Šlo se krásně na Sněžce jsme byli po 21 hod, vyfotili jsme si západ slunce a začalo čekání na východ, na který došla Stáňa s Fíkem, Michal s Matýskem a Janča s Dokýšem, kteří šli 50km pochod z Dolní Kalné. V noci byla kapánek zima, takže jsem si s Maxem pak ještě 2krát vyšla Sněžku od polské boudy aby jsme se zahřáli. Východ byl krásný!! prostě to stálo za to :) Nazpět jsem šla s Maxíkem sama dolů zpět k autu a po 7 hodině jsme odjížděli zase dom :)

fotky od Páji: zde     od Stáni : zde      od Evči a Lenky : zde

západ

východ

JARNÍ KOLOBRNDĚNÍ

15.-17.5.2015 - dostali jsme možnost zúčastnit se semináře koloběžkování. Byla jsem moc ráda, jelikož ráda dostávám nové rady jak na to. První část se skládala v tahání řetězů, kdy pejsek má na postroji přidělán řetěz různé váhy a navyká se na tah, další část byla jen koloběžkování lidí bez psů, dostali jsme rady jak na to, a poté se vzali psiska. Tyto tréninky jsou super, jelikož se psi naučí předbíhat, více se snaží tahat když jsem ve skupince a také startování. Prostě obět paráda

VETERINÁRNÍ ŠTAFETA

13.5.2015 - dozvěděla jsem se o této školní akce, tak proč to nezkusit. Po dlouhé době s námi do Brna vyrazil i Maxík. Trať měla pouze 1,5 km, takže jen tak pro zábavu. Kus za startem jsem doběhla k závodnici, která seděla u kraje trati, upadla a zvrtla si kotník, tak jsme se s ní otočili a pomohli jí zpět na start, jelikož nejsem moc závodní typ, tak nám to vůbec nevadilo, došli jsme si na pivko a byli jsme spokojení :D

TÁBOR PECKA

6.-10.5.2015 - již po sedmé na supráckým výcvikovým táboře na Pecce. Na výcvik jsem si brala Fidorku a tenktokrát to byl tábor plný sranda závodů, takže jich jsem se účastnila s oběma psiskama. Ráno jsem se snažili vstávat na stopy, až na jedno zaváhání jsme byli opět vzorní, Maxíčovi jdou skvěle a Fidorka má co trénovat , ale zas si to napravila na obranách :) jinak i frisbee jsme vytáhli a dogdaning ukázali, prostě úžasné jako vždy!! Poprvé si i moje psiska mohla vyzkoušet coursing... Fidorce se moc zamlouval, ale pro Maxíčka to nebude :D Pak jsme vyrazili k Novopackým vodopádům, procházka to byla skvělá, dá se říci noční... jen škoda že nebyla téměř voda :D - výletní parta : já + Maxík a Fidorka, Stáňa + Fíček, Janča + Dokýšek a Lenka + tři berňáčské fenečky :)

CANICROSS NATIVIA CHALLENGER ROKYTNICE NAD JIZEROU

2.5.2015 - naše premiéra na canicrossovém závodě. Když už se konal závod 3 km od našeho bydliště nešlo odolat, ikdyž teda první závod a hned nejtěžší ze seriálu Nativia challenger :D Když jsem viděla ten start přímo po sjezdovce vzhůru měla jsem dobře nahnáno, že jsem si ani neprošla trať... doufala jsem, že se neztratíme. Maxíček byl dobře naladěn, pořádně jsem ho namočila a šlo se na start, a teda nezklamal :) do největšího kopečku mě opravdu vynesl a celkově táhl parádně. Nejvíce lidí jsme předehnali v místech velkého stoupaní kdy hodně závodníků šlo krokem a psiska se začuchávala, ale Max, zvyklý z našeho chození, byl stále v tahu, takže se šlo skvěle. Z výsledku jsem moc nadšená, pač jsem si říkala, alespoň předposlední :D nakonec v naší kategorii Ženy se psy do 24,9 kg jsme skončili na 26. místě ze 38 závodnic takže parááda :)

Jinak: Délka trati 4 700 m , převýšení 270 m , čas cca 31 minut

ZIMNÍ KRKONOŠE

10.4.2015 - s chlupáči jsem vyrazila do kopců :) Dojela jsem autem do Pece a pak jsme si vyšlápli k Richtrovým boudám a Výrovce a po okolí. Bylo to super strávený den v zimních Krkonoších.

SEMINÁŘ DOGFRISBEE S MÍŠOU ANDROVOU

18.3.2015 - stejně jako každý rok (již po páté ) jsme se zúčastnili skvělého semináře dogfrisbee s Míšou Androvou. Konečně mám oba psy ve věku, kdy mohou pořádně trénovat a i je to oba mooc baví a tím i mě. Nejprve se vždy hází a hazí a to vám je legrace, když každý rok jsme ve stejném složené a Míša stále trpělivě opakuje hody, které by jsme již měli umět žéé :D

Ale parta tam je skvělá, takže super prožitý den a opět jsme o něco chytřejší a musím říct, že v těch hodech se opravdu zlepšujeme :D